Värden är konstigt ibland

Vrf ska man hela tiden se så, jag vet inte! Konstig ut framför kameran. Göra som jag gör nu. Försöka spela cool eller något annat. Det är ju mycket finnare när man ler. Allt ska vara så coolt nu för tiden. Man går om kring och tycker att alla tror de är bäst och försöker vara coola men igentligen så håller man på så själv. Man bråkar, ljuger och håller på. Ändå så älskar alla en. Men vrf? För att man är snygg? Just för att man är så korkad? Jag vet inte. Jag är ingen som går omkring och skryter, bråkar och håller på. Ändå så är det de som är mest idioter som blir populära. Okej, idioter var väl att ta i, men det är ju sant. Jag har länge ställt mig denna fråga men har alldrig kommit på något vättigt svar. Det är så enkelt att säga något. Men att sen själv sluta med det och förstå att man själv gör det är mycket svårare. Men så är värden. Värden är konstigt ibland och kommer förbli…

Bye bye!

This entry was posted in Mina tankar, Uncategorized. Bookmark the permalink.

3 Responses to Värden är konstigt ibland

  1. Felicia says:

    Du har en jättefin blogg!:)

  2. L I N D A says:

    sv: tack!
    allt bra? 🙂

Leave a Reply

