Ute med Leo

image

image

image

image

image

image

Jag och Emma har nyss varit ute med Leo. Han var jätte snäll idag. Men nu ska jag och några gå runt Solvalla och till Bromma blocks. Så när jag kommer hem får ni se det och en video på Leo.
Bye bye!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

5 Responses to Ute med Leo

  1. lolloann says:

    Sv; åh du är absolut inte dum för att du inte förstår all engelska! herrugud så får du inte tänka! Jag är inte heller så bra på det men använde mig av google translate när jag gjorde videon 😛 jag orkar tyvärr inte översätta allting ordagrant, men videon handlade i kort om att vi måste sluta köpa päls eftersom pälsarna säljs under falsk marknadsföring som “vilda” djur men är egentligen katter och hundar i asien som torteras ihjäl och säljs som pälsar här i sverige, det var det jag ville få fram med videon. Vill inte bidra med negativ stämning här i din blogg, vill bara att alla ska veta vad verkligheten faktiskt är idag och om alla slutar köpa päls försvinner denna industrin 🙂

    • Matidiz says:

      Ang päls. Vi borde starta någon sån här protest mot päls. Man kan göra en video som man lägger ut på sin blogg och fb. Man säger till andra att lägga ut video också på samma ställe. Då kommer det uppmana folk om hur dåligt det är. Men då ska man inte ta någon person och man ska ha exempel på att det är dåligt. Vad tycker du?

  2. Agnes says:

    Superfin blogg! Allt bra? 🙂
    kram

Leave a Reply

