En halv mil

image

Nu hat jag varit i på Bromma blocks och som jag sa så gick vi det. Det var lite mer en, en halv mil(6 km) känner mig riktigt stolt. Egentligen hade jag villjat gå tillbaka men mamma hade ont i foten. När jag var där köpte jag tre saker från Åhléns som ni ser på bilden. Jag ska ha dom i mitt skåp. I dom rosa ska jag ha böcker och i den andra papper. Vi ska nämligen ta bort lådorna i klassrummet för att öva till sex:an. Då kommer vi inte ha något hemklassrum. Jag förstår inte varför man inte kan ha det i sex:an. Det blir så krånglig att va i olika rum hela tiden. Men det är inget man kan göra åt.
Bye bye!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

8 Responses to En halv mil

  1. sv: tack tack 😀
    allt bra?

  2. johanna says:

    sv: ja det var det! 😀

  3. Louise says:

    sv: Tack snälla!

  4. Alva says:

    Alltid kul med nya saker till rummet! 🙂

    Svar: Tack så hemskt mycket fina du!

  5. Rebecca says:

    Ja det var det! 😀

  6. sv: tack så mycket! 🙂

    Allt bra? 😀

  7. Julia Brodin says:

    det är mycket bätttre med skåp! lita på mig jag går i nian

Leave a Reply

