Lakris

image

Idag mår jag inte så jätte bra. Jag har ont i huvudet och mår lite illa. Ute är det ca 10 grader och molnigt. Kl 17.00 kommer vi få några gäster. Det blev alltså inte som jag hade tänkt det. Att bara vara ute i solen och slappa hela dagen. Men aja. eftersom jag mår som jag mår så kanske jag inte kommer att blogga så mycket. Men vi får se.
Här kommer iallafall en bild på lakris 🙂
Bye bye!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Lakris

  1. Linniz says:

    sv: hihi gnottarna 😛 det var skit kul 😀

  2. fanny says:

    Sv: Tack så mycket 🙂

Leave a Reply

