Inga naglar

image

Det blev inga snygga naglar för Felicia hade glömt sina saker. Kanske försöker göra på mig själv sen men det lär inte bli så lyckat. Bilden ni ser där uppe har jag nyss tagit och jag tyckte den blev så bra så jag passa på att lägga upp den här. Men nu kanske jag ska gå till Emma eller något.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

3 Responses to Inga naglar

  1. Rebecca says:

    Tack så mycket! 😀

  2. Matilda says:

    heeej!! Fin blogg titta gärna in min och kommentera! 🙂

  3. Sv: Tack, jag gillar dom med 🙂

Leave a Reply

