Dissar och hissar nelly.com

Jag har jätte tråkigt och det ända jag kan komma på var det här. Så nu ska jag dissa och hissa klänningar från nelly.com

DISS:

Hiss:

Föresten, jag har så dålig fantasi också. Kan inte ni tipsa om vad jag kan skriva om och vad jag kan ha för olika kategorier, så skulle det vara snällt!

Men nu ska jag inte blogga mer för idag så vi syns i morgon. Det är så skönt att det är fredag i morgon. SNART HELG!

Hej då!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to Dissar och hissar nelly.com

  1. Malin says:

    Bloglovinbyte?

  2. Julia Brodin says:

    blä alla var usch och jättefula

  3. miamicami says:

    den gula var ju inte nån diss 😀 tycker om den röda!
    http://miamicami.wordpress.com/

Leave a Reply

