Byxor

image

Började igår på några vanlig byxor som var försmå(inte värden bästa bild för jag råkade ta bort den jag skulle ha)

image

Jag klippte av dom så att dom blev såhär fast den röda fickan ska jag nog ta bort för det är för svårt att sy fast den.
Fast jag tror jag ska göra lite mer saker på den. Ni får se när den är klar. Men vad tycks en så länge?
Hej då!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to Byxor

  1. Stellis says:

    Snygga byxor!!

Leave a Reply

