Idiot!

image

image

Förlåt för svär ordet men vrf ska man hålla på såhär? Hon måste varit sjuk i huvudet. Det var i bromsen också. Okej, det är inte det värsta som hänt och jag sitter inte här och är jätte upprörd men ändå.

Om ni undrar vrf jag inte blogga igår eller inte gjort det för en nu så är det för att igår hade jag fullt upp och Idag hade har jag inte årkat för jag mår inte så bra. Men nu ska jag äta lite vofflor.

Hej då!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to Idiot!

  1. Caroline says:

    Tack haft en bra dag??:)

  2. Linnea says:

    Sv: Super skönt! 🙂

  3. Linn says:

    Sv, det är en skylt på big brother så står det Nu. Under? För att jag tittade på det då? Lixom big brother nu.. Fattaru?

Leave a Reply

