Girls generation

Jag märkte att girls generation har kommit med en ny låt. Det kanske var länge sen(vet ej) men det var länge sedan jag lyssna på dom. Mina kompisar tycker att dom är jätte dåliga men jag tycker faktist dom är bra. Den här låten var bra men doms anndra låter är faktiskt bättre. Så den får nog en 8 av 10. Det var ju ändå bra 🙂 Men nu ska jag snart till skolan. Eller jag kasnke hinner blogga lite till, vet ej. Men idag har jag väldigt mycket att göra. 

Föresten, så skulle jag behöva hjälp. Om det skulle vara någon som har wordpress. Jag kan nämligen inte lägga upp min vide från min mobil. Det blir bara tommt där jag laggt min vide som jag spelat in. Den säger typ errror(du har inte tillgång till detta) och sedan lägger den ut inlägget fasst utan vide. Skulle vara stort tack om ni visste vad som är problemet.

Hej då!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to Girls generation

  1. twisted mind says:

    Hej, dalahästen menar du? Ia den är många meter =) jättehög

  2. svar:
    vad menar du “koll blogg” ?

  3. mypandahero says:

    SNSD är jättebra 😀 Och hm, jag har aldrig lagt upp en video från mobilen så jag vet inte tyvärr 😦 hoppas det löser sig ändå!

  4. Julia Brodin says:

    men guuud vilka sexiga tjejer och snygga skor

Leave a Reply

