Långt inlägg…

Idag har jag varit och shoppat med mamma. Eller ja det blev bara en present till min kompis men jag hittade en fin jacka som inte fanns i min storlek. Så imorgon ska vi åka till Cubus där den också finns och se om dom har den. Men här är lite bilder från stan:

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Jo, förresten. Mamma köpte ett skal till sin iphone 4. Från asseccorize för 130 kr.

image

image

Sen så åkte jag till min kompis fest .
Outfiten blev:

image

Som vanligt pysslade vi och vi gjorde varsin mask. Såhär ser min ut:

image

Det blev ett långt inlägg. Hejdå!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

