Leo<3

Jihu! Nu gick det att ladda upp bilden. Det tog bara lite tid. Om ni undrar så är det en bild på Leo, min grannes hund. Han är en dvärgschnauzer och jag vet inte hur många år han är, men inte gammal. Men han är iallafal värdens bästa hund! Nej, men jag älskar Leo. Jag brukar gå ut och gå med honom ibland och han är så busig och glad. Men nu måste jag sticka för jag måste göra lite saker. Jag kom hem kl kvart i fyra idag. De tvar inte roligt! Jag brukar komma hem typ tio över tre. Och imorgon ska vi göra någon kängurumatte som typ jätte många i hela värden gör med massor med kluringar. Jag tror någ ni också ska göra den för typ alla gör den. Men iallafall, hej då!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

