Irriterande värld

Ibland vill man bara skriva av sig. Allt som man tänker på och allt man har inom sig. Ibland så känner man att man bara måste skriva men när man börjar så vet man inte vad man ska skriva. Men oftast vet man det. Man kanske skriver om kärlek, familj, vänner eller något man irriterar sig på. Jag irriterar mig på dom som inte bryr sig om vad dom käkar. Vadå? Om dom skulle äta en katt skulle dom inte bry sig. Tänker på ingenting! Inte änns om djuret fått ett bra liv eller om den inte blivit plågad när den dör för att bli mat. Ibland bryr sig folk inte änns vad som händer i anndra länder. Jag tycker synd om folk som lever i fattigdom eller i samma land som det är krig. En dag föreslog vår lärare att vi skulle sammala in pengar till just det. Men då var det flera som sa: Jag bryr väll mig inte om dom. Jag känner dom inte änns OSV… Jag blev så arg! Bryr sig inte bara för det! Du kännde inte michel jackson heller när han dog. Men du blev säkert ledsen. Det är inget fel på att sammla in pengar! Vill dom inte göra en god gärning. Jag stör mig även på personer som gör dumma saker och inte är snäll. Bara för att andra ska gilla en och bli populär. Det finns vissa personer som jag inte fattar varför dom är populära?! SOm jag tycker är taskiga, jobbiga, bryr sig massor om utseendet och försöker spela så himmla cool. Dom är bara jobbiga och Irriterande!  Och när vi väl snackar om populära så kan jag lika väl säga det här om killar! Killar som är så dumma och försöker vara så coola som dom bara kan. Dumma är dom också! Men ändå så gillar folk dom änndå. Dom här killarna blir ihop med olika personer hela tiden. Men bara massor med populära personer! Som dom ändå gör slut med på en gång för att bli ihop med en annan populär person. Jag vet att jag inbland kan skriva lite konstigt så det gör inget om ni inte helt förstår vad jag skriver.

Men över till en stor nyhet. Whitney houston som nyss dog. Jag förstår faktist inte hur det kan bli så stor uppstond och förskreklighet av en sådan sak. Okej, hon var känd. Men tänk på barn i afrika eller något annat. Dom är inte lika stor uppstond om! För att dom är inte kända. Detsutom så får Whitney houston skylla sig själv om hon dog. Hon drogade faktist. Men när jag säger det säger alla bara: Hon kanske hade det svårt! Du vet inte hur hon hade det. Men jag bryr mig inte om hur hon hade. Det finns alldrig någon anledning till att dorga! Hon hade inte behövt börja! Man är tillräkligt dum om man änns tänker på att börja. Tänk på arfikas barn istället. Dom har säkert mycket jobbigare en henne. Men dom kämpar ändå. Hur jobbigt dom en har det. Dom börjar inte med några dorger för det. Dom har inte änns råd. Dom förkänar en chans. Inte änns som valde att dorga. Dom i afrika kommer inte med ursäkter och drogar inte. Det här är min åsikt så gör inte så stort av detta.

Men innan jag säger hej då tänkte jag bara säga en sak till jag irriterar mig på. Det är dom som bara kommenterar när man har skrvit något: Det stavas faktist såhär… Men det är inte därekt det viktiga och det är ingen som bryr sig just då. Man skapar bara bråka. Vem bryr sig liksom!? Det var inte det som var det viktiga just nu. Eller tycker du att jag skrivti så bra text att du inte har något att säga. Så istället hittar du stavfelen och säger dom. Detsutom har alla sina svagheter. Alla är inte bra på att stava. Ska jag börja rätta din matte eller? Du är säkert sämre på något ämne och bra på ett annat ämne.

Hej då!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

