Hund och kattpromenad

Igår var jag ute och gick med leo(grannens hund) Vi hade presic kommit ut från gatan när lakris(min katt) stog där. Han blev självklart livrädd och leo började skälla. Men efter om och men så började vi gå igen. När vi hade kommit upp för en kulle kollade jag bakåt. Då såg jag lakris. Så även fast han blivit så rädd földe han efter oss ändå. Sen när leo märkte honom började han inte skälla. Så lakris följde med hela rundan utan att leo brydde sig. Men det ser ju lite konstigt ut att gå på promenad med en hund och en katt.

Det blev tyvär ingen bild för när jag försökte ladda upp den så hände inget. Men det kanske blir en bild lite senare.

Hej då!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

