Det snöar glitter

image

Nu har äntligen nr. 2 kommit i min brevlåda! Detta nr var dessutom nästan det bästa nr av glitter! Men något som inte är lika roligt är snön. Det är så kallt och har där jag bor är det tre plus. Men jag vill ha sommar! Sommaren 2012 kommer bara bli bäst! Anledningar: Jag ska på kolla med min kompis(djur kollo) Min kompis som jag inte träffat på länge eftersom hon bor långt bort från mig ska komma. Vi ska ha sommarkaniner/sommarkanin! Så i sommar kommer ni få massor med bilder på kanin/kaniner och på djuren på kollot.
Ps: Kolla gärna in min hemsida Djurhjalpen.n.nu

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

