Hundvakt söker hund

Jag har laggt upp en affisch på annonsera.se och tänkte att jag kunde lägga upp den här också:

Hej, jag är en tjej på snart 12 år som bor i stockholm/spånga. Jag skulle gärna vilja vara hundvakt eller gå ut med din hund på promenad. Ni bör bo nära eller i närheten av spånga. Jag kan gå ut med er hund efter skolan ungefär vi halv fyra eller halv tre . Det bror på när jag slutar.

På helger går det bra ungefär när som helst.  Jag har inte eller haft hund förut men när jag var mindre hade min mormor och morfar hund och jag brukar gå ut med min grannes hund ibland (dvärgschnauzer). Jag kan gå ut med små eller mellanstora hundar. Jag kan inte ta hem hunden eftersom jag har två katter. Om ni är intresserade kan ni ringa eller mejla.

Pris: 40 kr timen( 10 kr kvarten)

Hem nr: *** Mejl: Matilda@ljuvahem.se

Vet inte om jag får skriva hem nr här.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

